Cantera IT-partner har en bemannad servicedesk måndag-fredag kl 8-17. Hit kan våra drift- och supportkunder vända sig med alla tänkbara ärenden rörande både serverdrift och användarstöd. Vi har kvalificerade tekniker på plats, som snabbt och lätt hjälper dig tillrätta. Kunderna kontaktar oss via en installerad supportapplikation på sin dator, via telefon eller e-post, vi svarar snabbt och enkelt.

Kontakta vår driftsupport via e-mail: support@cantera.se eller via telefon 0522-14601.

support

Kvalificerad support med Cantera IT-partner Servicedesk för avtalskunder

Cantera IT-partner Servicedesk erbjuder kvalificerat stöd och support till er IT-avdelning och era användare oavsett om det handlar om drift eller applikationer. Vi har specialistkompetens inom varje driftområde och bred kännedom om programvarorna på marknaden.

Cantera IT-partner Servicedesk har en egen kunskapsbank där vi samlar all information om vårt arbete. Sannolikheten att ett visst dataproblem är ”nytt” är faktiskt inte så stor. Med hjälp av kunskapsbanken arbetar vi effektivt och smidigt och underlättar kostnadseffektivt vardagen på ert företag. Vi har ett effektivt ärendehanteringssystem som gör att ditt ärende hamnar hos rätt person med rätt kompetens vid rätt tidpunkt!

  • Avsedd för att hjälpa er att hålla systemen igång
  • En kontaktpunkt för all support
  • Överblick och bred kunskap samt tillgång till specialister inom varje område
  • Rapportering av problem via telefon, e-post, internet med mera
  • Fjärrstyrning av er utrustning snabbt och effektivt via Internet